Project Description

Hoe maken we van medewerkers merk-ambassadeurs?

De opdracht: Waarom bestaan we? Welke ervaring willen we klanten bieden? Waar komen we vandaan? Waar staan we nu? Waar gaan we naar toe? Wat is de rol van medewerkers hierin? Welk gedrag past bij onze merken? Zorg dat alle nieuwe medewerkers met direct klantencontact weten waar onze organisatie en onze merken voor staan. Met Plezier en Passie als spil van de training.

Het resultaat: De kracht van een warm welkom zélf ervaren, is de allerbeste opleiding. Daarom organiseerden we een welkomsttraining die de verwachtingen van de medewerkers overtrof. Organisatie, merken en automodellen stelden zich voor aan de trainees, inclusief autorit. De directeur nam een welkomstfilm op en medewerkers kregen een welkomstgeschenk. Met merkbeleving als sleutel.

“Leerzaam, prachtige ervaring, ik voel me echt welkom én ik begrijp nu waarom. Super.“
Deelnemer training

Project Details