Project Description

Hoe krijgen we onze klanten enthousiast?

De opdracht: “Dit is de truck is we moeten hebben!” Aan AutomotivePlus de vraag om in een sessie van 2 uur dit gevoel bij (potentiële) klanten op te wekken. Per workshop namen 20 transportondernemers met een totaal wagenpark tussen de 1.500 en 3.000 voertuigen deel.

Deze uitdaging gingen we, samen met de opdrachtgever, aan. Als eerste maakten we een gedegen inventarisatie van de sterktes van het product. Nog belangrijker was om antwoord te krijgen op de vraag: hoe kunnen we de transportondernemers helpen in deze moeilijke tijden? We brachten beide perspectieven samen in een aantal aansprekende werkvormen, in de taal van de klanten. Kernwoorden: uitdagend, prikkelend, scherp, eerlijk, concreet en fun. Het resultaat? 70% van de aanwezige (potentiële) klanten heeft de truck inmiddels ingezet voor een ‘Fuel Duel’ testperiode.

“Onze (potentiële) klanten vonden het super!”
De opdrachtgever

Project Details