• Home
  • Onze filosofie
  • Onze leeroplossingen
  • Ons team
  • Contact
  • Home
  • Onze filosofie
  • Onze leeroplossingen
  • Ons team
  • Contact

Blogtest

  • Posted by admin
  • On 12 januari 2018
  • 0 Comments

Het schrijven van aantrekkelijke blogartikelen is een van de grootste uitdagingen voor de meeste experts, adviseurs, coaches, therapeuten en andere specialisten.

Vaak gaan hun blogartikelen over concepten en technieken die voor de schrijver leuk en interessant zijn, maar niet voor het lezerspubliek omdat ze zich er niet in herkennen. Daarnaast zijn de titels vaak te algemeen waardoor de bezoeker zich niet geroepen voelt om het artikel te openen.

Stel dat een bezoeker een blogartikel ziet met de volgende titel: “De beste manieren om je doelstellingen te halen” dan zal dit hen niet direct aanspreken waardoor ze niet doorklikken om verder te lezen. Hierdoor mis je de kans om meer binding te krijgen met je bezoekers en je expertpositie te versterken.

Lees verder en ontdek hoe je in 2 stappen de reactie op je titels veranderd van “o, ja” naar “hé, interessant!” waardoor meer mensen jouw artikelen zullen lezen.

 
Search
Recent Posts
  • Blogtest 3
  • Blogtest 2
  • Blogtest
Categories
  • Geen onderdeel van een categorie
Meta
  • Login
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org

Blogtest 2

Scroll
Contact

AutomotivePlus BV
T (centraal) +31(0)493 820 205
Koningsplein 8
5721 GJ Asten
info@automotiveplus.nl

Volg ons op Linkedin
Shortcuts

Home
Onze filosofie
Onze leeroplossingen
Ons team
Whitepaper performance management
Contact

webrealisatie: Tinksel creatieprojecten