Hoe krijgen we onze klanten enthousiast?

Hoe krijgen we onze klanten enthousiast?

  • Posted by Jennemieke Snijders
  • On 16 april 2018
  • 0 Comments
Hoe krijgen we onze klanten enthousiast? De opdracht: “Dit is de truck is we moeten hebben!” Aan AutomotivePlus de vraag om in een sessie van 2 uur dit gevoel bij (potentiële) klanten op te wekken. Per workshop namen 20 transportondernemers met een totaal wagenpark tussen de 1.500 en 3.000 voertuigen deel. Deze uitdaging gingen we, […]
Read More
 
Hoe zorgen we dat onze mensen efficiënt werken?

Hoe zorgen we dat onze mensen efficiënt werken?

  • Posted by Jennemieke Snijders
  • On 16 april 2018
  • 0 Comments
Hoe zorgen we dat onze mensen efficiënt werken? De opdracht: Zorg dat onze mensen efficiënte en klantgerichte werkprocessen daadwerkelijk toepassen binnen onze dealerorganisatie. Doel: tijdsbesparing en daardoor meer aandacht voor de klant. Het resultaat: Het vooroordeel ‘dat klopt theoretisch allemaal wel, maar in de praktijk kan dat niet’ haalden we weg door leiding te nemen. […]
Read More
 
Hoe zorgen we voor automatische klantenbinding?

Hoe zorgen we voor automatische klantenbinding?

  • Posted by Jennemieke Snijders
  • On 16 april 2018
  • 0 Comments
Hoe zorgen we voor automatische klantenbinding? De opdracht: Zorg dat alle voertuigen vanaf de aflevering gekoppeld zijn aan internet, zodat de onderhoudsbehoefte automatisch binnenkomt bij de dealerbedrijven. En zorg dat dealers daarna proactief klanten benaderen om de afspraken te plannen. Om de technische oplossing daadwerkelijk te benutten, bedachten we een implementatieplan. Met focus op de […]
Read More
 
Hoe krijgen we meer offerte-aanvragen op de Salon?

Hoe krijgen we meer offerte-aanvragen op de Salon?

  • Posted by Jennemieke Snijders
  • On 16 april 2018
  • 0 Comments
Hoe krijgen we meer offerte-aanvragen op de Salon? De opdracht: Wees een vraagbaak voor onze verkopers op de Salon te Brussel op het gebied van bedrijfswagenconfiguratie. Het resultaat: Als een verkoopgesprek vastloopt omdat de wensen van de klant niet compatibel zijn met het configuratiesysteem, dan is dat natuurlijk een gemiste kans. Door tientallen van dit […]
Read More
 
Hoe halen we meer omzet uit werkorders?

Hoe halen we meer omzet uit werkorders?

  • Posted by Jennemieke Snijders
  • On 16 april 2018
  • 0 Comments
Hoe halen we meer omzet uit werkorders? De opdracht: Zoek uit wat onze facturatiekwaliteit is en of er meer uit onze werkorders te halen valt. Het resultaat: We maakten inzichtelijk hoe er tussen de 22% en 37% meer – afhankelijk van de vestiging – aan arbeidsomzet uit dezelfde werkorders te halen valt. Vervolgens hebben we […]
Read More